RikaMello

The world won't forget you, as long as I still breathe in this world. My soul is yours,from that day I met you until my last day.
—— Matt's anonymous lover

© RikaMello
Powered by LOFTER

BGM:Everyboby knows I love you-Lovebugs

取材自Katt的非常假期。

看出来了吗?当我画完的时候我发给Lily,我总是把我画完的图第一个发给她,她开心的叫道“哇!非常假期!”

是的,是非常假期,虽然我没有严格按文里那样去画,但是······有什么要紧呢?重要的是,玛特还是玛特啊。

“我联想到一个有点炎热的下午,刚进入夏天吧?Mello和Matt开车带着吉他到离家12公里的河边树下,Matt他弹着吉他,Mello轻唱着他们前几日刚编好的新歌,轻松又愉快,而我在远远的看着他们时而认真时而嬉闹。”Lily很认真的说着。

说真的,我感激她会认真而开心的看着我的图。

Everybody knows I love you, baby

Everybody knows I really do

Everybody knows you're still my baby

Everybody knows, god, it's true

You don't even know I still care about you

You don't even know about a thing I feel

You don't even know when I dream about you

You're almost here for real

Everybody knows I love you, baby

Everybody knows it's all I do

Everybody knows I don't mean maybe

Everybody knows, except you

很久以前,给哥跟我说这首歌好像玛特,好像好像啊,简直就好像玛特在对着梅罗唱一样。

恩,真的很像呢,你看,全世界都知道我爱你,宝贝,全世界都知道了啊,只有你,装作不知道。满满的爱意,像极了玛特特有的温柔,不是么?

他是玛特,最漫不经心却又是最温柔的。最玩世不恭却又是最深情的玛特啊。你好像从没见过他别的样子,但你知道,他的认真只给一个人。

玛特······就只是玛特。

Wammy的万年老三,可我们谁也不知道,骇客高手当年是不是故意拿的第三?

他像往常一样带着痞气的笑笑。蓝色的眸子里映出从未见过的温柔。

Lily曾说过,“搞不好,你笔下最传神的是玛特呢。”

Everybody knows I love you, 我也想对他唱,全世界都知道我爱你,全世界都知道了啊,可是你却再也不会听到了,Dear Mello.


—— Matt's anonymous lover

热度 ( 168 )
  1. 共6人收藏了此图片
只展示最近三个月数据
TOP